Звароты грамадзян і юрыдычных асоб

Парадак разгляду зваротаў

У адпаведнасці з Законам Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года №300-З "Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб" (далей - Закон) у Белдзяржстраху разглядаюцца пісьмовыя, вусныя і электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў, і юрыдычных асоб (далей - звароты).

Пісьмовыя звароты

Падаюцца наўмысным (кур'ерам), з дапамогай паштовай сувязі, у ходзе асабістага прыёму, шляхам унясення заўваг і (або) прапаноў у кнігу заўваг і прапаноў

Вусныя звароты

Выкладаюцца падчас асабістага прыёму

Электронныя звароты

Падаюцца пры дапамозе дзяржаўнай адзінай (інтэграванай) рэспубліканскай інфармацыйнай сістэмы ўліку і апрацоўкі зваротаў грамадзян і юрыдычных асоб (далей - сістэма ўліку і апрацоўкі зваротаў), доступ заяўнікаў да якой забяспечваецца ў глабальнай камп'ютарнай сетцы  https://обращения.бел

Задать вопрос

Уважаемые посетители, у вас есть возможность задать вопросы относительно порядка работы Белгосстраха и осуществления им различных видов страхования, особенностей вариантов страховых услуг, используя рубрику "Обратиться в компанию: задать вопрос".

Правілы падачы зваротаў

  1. Усе звароты, якія паступілі ў Белдзяржстрах, у тым ліку і прынятыя на асабістым прыёме, рэгіструюцца ў дзень іх паступлення ва ўстаноўленым парадку. Звароты, якія паступілі ў непрацоўны дзень (нерабочы час), рэгіструюцца не пазней, чым у першы наступны за ім працоўны дзень.
    Звароты, якія паступілі ў Белдзяржстрах, першапачаткова падлягаюць разгляду па сутнасці ў адпаведнасці з кампетэнцыяй: у прадстаўніцтвах, філіялах і толькі затым у Белдзяржстраху.
    Звароты лічацца разгледжанымі па сутнасці, калі разгледжаны ўсе выкладзеныя ў іх пытанні, прыняты належныя меры па абароне, забеспячэнні рэалізацыі, аднаўленні правоў, свабод і (або) законных інтарэсаў заяўнікаў і ім адказы накіраваны ў пісьмовай, электроннай форме, аб'яўлены падчас асабістага прыёму.
  2. Адказы (паведамленні) на электронныя звароты накіроўваюцца праз сістэму ўліку і апрацоўкі зваротаў, за выключэннем выпадку, калі заяўнік у сваім электронным звароце просіць накіраваць пісьмовы адказ, то на такія звароты даюцца пісьмовыя адказы (накіроўваюцца пісьмовыя апавяшчэнні).
    Калі адказ па сутнасці пытання, выкладзенага ў звароце, не можа быць дадзены без прадастаўлення інфармацыі, распаўсюджванне і (або) прадастаўленне якой абмежавана, заяўніку накіроўваецца пісьмовы адказ з паведамленнем аб немагчымасці прадастаўлення яму такой інфармацыі.
  3. Белдзяржстрахам звароты прымаюцца да ўвагі і адказы на іх не накіроўваюцца ў выпадках, калі:
    - у зваротах адсутнічаюць якія-небудзь рэкамендацыі, патрабаванні, хадайніцтвы, паведамленні аб парушэнні актаў заканадаўства, недахопах у рабоце арганізацый;
    - звароты змяшчаюць толькі падзякі;
    - звароты змяшчаюць просьбу заяўніка не накіроўваць адказ на зварот.
  4. Калі пісьмовыя і (або) электронныя звароты аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў, якія паступаюць, носяць масавы характар (больш за дзесяць зваротаў), адказы на такія звароты могуць размяшчацца на афіцыйным інтэрнет-сайце Белдзяржстраха без накіравання адказаў (паведамленняў) заяўнікам.
    Пасля размяшчэння на афіцыйным інтэрнет-сайце Белдзяржстраха адказаў (паведамленняў) на звароты, якія маюць масавы характар, наступныя пісьмовыя і (або) электронныя звароты аналагічнага зместу не падлягаюць разгляду і адказы (паведамлення) на іх заяўнікам не накіроўваюцца.
    Адказы на звароты даюцца ў тэрміны, устаноўленыя артыкулам 17 Закона.
  5. Тэрміны разгляду зваротаў вылічаюцца з дня, наступнага за днём іх рэгістрацыі ў Белдзяржстраху.
    Пісьмовыя, электронныя звароты павінны быць разгледжаны не пазней за пятнаццаць дзён, а звароты, якія патрабуюць дадатковага вывучэння і праверкі, - не пазней за адзін месяц, калі іншы тэрмін не ўстаноўлены заканадаўчымі актамі.
  6. У выпадку, калі для вырашэння выкладзеных у зваротах пытанняў неабходны здзяйсненне пэўных дзеянняў (выкананне работ, аказанне паслуг), атрыманне інфармацыі з замежнай дзяржавы ў тэрміны, якія перавышаюць месячны тэрмін, заяўнікам у тэрмін не пазней за адзін месяц з дня, наступнага за днём паступлення зваротаў, накіроўваецца пісьмовае апавяшчэнне аб прычынах перавышэння месячнага тэрміну і тэрмінах здзяйснення такіх дзеянняў (выканання работ, аказання паслуг) або тэрмінах разгляду зваротаў па сутнасці.
  7. У адпаведнасці  з  артыкулам  16 Закона  заяўнік  мае  права  адклікаць  свой  зварот  да  разгляду  яго  Белдзяржстрахам  па  сутнасці  шляхам  падачы  адпаведнай  пісьмовай  заявы, у выпадку падачы  пісьмовага  звароту,  або праз   сістэму   ўліку   і  апрацоўкі зваротаў  https://обращения.бел. для электронных зваротаў.
    У выпадку адклікання заяўнікам свайго звароту Белдзяржстрах спыняе разгляд такога звароту па сутнасці без апавяшчэння аб гэтым заяўніка.
  8. Адказ Белдзяржстраха на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці могуць быць абскарджаны заяўнікам у парадку, устаноўленым артыкулам 20 Закона.
Belgosstrah
ВКонтакте
Instagram
Одноклассники
Facebook
Почта
Telegram
Зроблена ў
Vadarod
© Афіцыйны сайтБелдзяржстрах, 2001 – 2024

Пасведчанне аб дзяржаўнай рэгістрацыі страхавой арганізацыі ад 16.08.2001 г. за №100122726. Спецыяльны дазвол (ліцэнзія) Міністэрства фінансаў РБ №02200/13-00001 ад 10.12.2003


Аб парадку апрацоўкі персанальных даных | Выбар налад Cookie